IMDB: 5.8

10 1 6 125129

Tür: Aksiyon, Gerilim, Korku, Bilim-Kurgu,

Yapım: 2021

Yönetmen: Zack Snyder ,

Oyuncular: Dave Bautista , Ana de la Reguera , Omari Hardwick , Matthias Schweighöfer , Tig Notaro , Nora Arnezeder , Ella Purnell , Huma Qureshi , Raúl Castillo , Samantha Jo ,

Film Özeti: Las Vegas'ta bir zombi salgınının başlamasının ardından bir grup paralı asker, benzeri görülmemiş büyüklükte bir soygun gerçekleştirmek için karantina bölgesine girer.

Film hakkında ne düşünüyorsun?

  • Kaan - yaklaşık 1 ay önce
    Film güzel gerilimi bol sonu da alışılmışın dişinda 7/10

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • FerrisButNotTrap - yaklaşık 2 ay önce
    Senaryoyu yazan arkadaş Tappei Nagatsuki hayranı galiba Ölen ölene . bu ne kardeşim

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • kullaniciadiyusuf - yaklaşık 2 ay önce
    Böyle Final mi olur , sadece aksiyon filmi başka hiçbir şey değil aksiyon dışında hiçbir şey yok eğer izleyecekseniz bitince ne izledim ben diyeceksiniz çok saçmaydı 2 saatim boşa gitti

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Muratalhun - 2 ay önce
    Film o kadarda kötü değil can sıkıntısını giderecek bir film izle bence 6.7 puan olması gerekiyordu

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Medinehuseyn - 2 ay önce
    Film efsane puanı bence daha fazla olmalıydı ama izleyin mutlaka

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • hakan tapan - 2 ay önce
    40 yıllık zombi klasiğini vasat bi aksiyonla birleştirmişler. recep ivedik gibi sanatsal bi değeri yok canın sıkılıyorsa izle eğlen geç abicim!

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • YunusEI - 3 ay önce
    Eğer benim gibi Dave Bautista filmlerine bayılıyorsanız düşünmeden açın izleyin şimdiden iyi seyirler :)
    Bu arada Dune filminin yeni versiyonu çıkacakmış kadroda Bautista da var

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • hakanasutay - 3 ay önce
    Çok iyi yaa , aksiyon sonuna kadar

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Çok iyi değildi fakat yer yer efektler kurtardı filmi bence

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • hakan sevim - 3 ay önce
    Emeğe saygı arkadaşlar flim süper ötesi sahane olmuş 2 serisini izlemek için not Aldım bile .

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Acayip Derecede Saran Bir Yapım izleyin

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Alone angel - 3 ay önce
    Güzel bir fimdi fakat sonu biraz daha güzel bitseydi müq olurdu

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • şahin - 3 ay önce
    Kaliteli yapım arıyorsanız adresiniz bu film değil ! Çok basit bir yapım. 10 üzerinde 3 hadi maksimum 4 olsun

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • ibrahim - 4 ay önce
    başyapıt.değil.tabiki.ama.kötüde.değil.10üzerinden.6

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Bomboş klişe ve saçmalıklarla dolu 2 saat
    Herkes deli gibi övmüş ama o kadar övgüyü hak etmiyo bunun yerine disney yapımı animasyon filmleri izleyin

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Atilla - 4 ay önce
    Hiçbir yoruma aldanmayın vakit kaybı degil akıcıı ve güzel bi film kesinlikle izleyin.. :)

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Çok güzel beğendim ölöler ordusu çok güzel

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • SalihArslann - 4 ay önce
    Boş vaktiniz var ne izlesem derseniz evet ama size çok bir şey vaat etmiyor. Büyük bir beklentiniz olmasın. Düşünen bir zombi türü işlenmek istemiş. Niyet iyi ama çıkan ürün fikir kadar iyi değil maalesef. Benim bu filme puanım 10/4,5

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Enes Sacit - 4 ay önce
    Hayatımda gördüğüm en iyi filmlerden 1. Sırada olan bir filmmmmmm tavsiye ederim kandan hoşlanmayan izlemesin

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Merve - 4 ay önce
    Film gerçekten çok sürükleyiciydi. Sonu küçük bir sürpriz ile bitiyor. İzlemeye net değer

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • duygu - 4 ay önce
    filim güzel öneririm.son zamanlarda böyle güzel filim gelmemişti.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • mahir - 4 ay önce
    saçma sapan yorumlara aldanmayın. film gayet güzel ve efektler güzel işlenmiş filme.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • mehmet.han - 4 ay önce
    zombi filmi severler için güzel film

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • SİMONDERKİ52 - 4 ay önce
    Kısacası Yeni evlenmiş bir çiftin eve kadar dayanamayıp arabanın içinde kadın saksafon çalması istemi ile oluyor her şey sonra da sabah bir kadın herkesin ölümüne saçma sapan işgüzarlık da yüzünden laf söz dinlememesi yüzünden oluyor ne de bu zombilerin nereden nasıl geldiği neden böyle oldukları belli de değil nedeniyle trafik kazası sebebiyle ortaya çıktı alfa zombi sonra da bence saçmalık klişe dolu bir film

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • DEMİR - 4 ay önce
    Kendimce hikayesi güzel bir filim. Zombi saneleri az biraz abartı olsada görsel efekler filime güzel işlenmiş. Eğer sombi filimlerine genel olarak ilgi duyuyorsanız siz güzel bir tat verecektir. Bazı insanlar gercekten filim hakında çok boş yapmışlar. Sanki filimlerin altına bu yorumları yapmak icin yaşıyorlar

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Muhammed Ali - 4 ay önce
    Filmde çooook mantık hatası var. Ama beğendim. İzlenir.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Liljos - 5 ay önce
    Sinematografi, kameranın açısından, lensinden, ışığın geliş açısından, renginden, yoğunluğundan, çeşitliliğinden, sahnedeki verilmek istenen görüntünün derinliğinden, arka planın modellemesinden, karakterlerin kıyafet seçimine kadar görüntüye dair her şeyi kapsayan bir terimdir. İzlenilen sahnenin seyirciye verdiği görsel şölendir. Bu filmin sinematografisinin kötü olduğunu iddia etmek, sinematografinin ne olduğunu bilmediğinizin göstergesidir. Filmin konusunun işleniş biçimi ve mantık hatalarının insanı "artık yeter, bu ne saçmalık" dedirtecek noktaya getirmesi bence insanların filmi var güçleriyle, nefret kusarak eleştirmelerine sebep olan şey. Üstüne basarak belirtmek istiyorum bakın, oyunculuklar ve konunun işlenişinden bir şey beklemeyin, konu saçma zaten en başından. Ayrıca izlerken sıkılıp, izlediğiniz sahnenin artık geçmesi için allaha dua ediyorsunuz bazı yerlerde. Ama genel olarak sürükleyiciliği, sinematografisi ve sırf siyahi abinin mermisi bitince orjinal zombiyle yumruklarıyla kavga etmeye çalıştığı sahne bu filmin, insanların iddia ettiği kadar da kötü bir film olmadığının göstergesidir.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • thunderbolt - 5 ay önce
    film izleyelim dedik beyin salatası çıktı4/10

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Ali Demirel - 5 ay önce
    Film yorumlar kadar kötü değil bu kötü diyenler nasıl bir beklenti içerisine girmis hala anlam veremedim çok çok iyi değil kötüde değil herkeze iyi seyirler

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Ahmedi - 5 ay önce
    net diyorum. zombi filmi sevenlerden isen ve zombi filmleri aşığı olarak şunu söylüyorum bu film her türlü izlenir. şu olumsuz yorum atanları boşverin.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • J3atuhan - 5 ay önce
    Her sahne tahmin edilebilir olmuş o yönü canımı sıktı

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Trojen - 5 ay önce
    Yorum atmak için üşenmedim hesabı açtım. Arkadaşlar film kötü değil, iğrenç. Kötü diyip izleme fırsatı tanımayın kendinize. Saçmalıklara dayanamayıp erken kapatacaksınız zaten. Komedi yok, Aksiyon yok, Duygusallık yok, Sermaye yok. Bir yönetmen, bir grup oyuncular hiç mi bu ne biçim senaryo kardeşim düzeltin dememişte ciddi ciddi bu filmi çekmişler. Düşünen zombi mi olur ticaret yapar gibi takas yapıyorsun ?

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • erdoğan engin - 5 ay önce
    filim biraz uzun olmuş çok kötü bir film diyenleri takmayın o kadar da kötü değil iyi de değil HOŞ dedim geçtim

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Arda Dincer - 5 ay önce
    Genelde filmler çok boş veya aptalca olsa bilse ben her zaman beğenirim. Ama gerçekten 2 saatimi boşa harcadığımı hissettim bu filmde. Olmamış.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Ruby - 5 ay önce
    Olaylar çok hızlıydı, saçma bir şekilde bağlamışlar. Sanki bir filmin içinde bir kaç kısa hikaye izliyormuş gibiydi. Senaryosu da öyle aman aman izleyin izlettirin, tarzında değildi. Tipik Amerikan zombi senaryosu. Uzun süre etkisinde kalacağım bir film değildi, bir haftaya adını unuturum. IMBD'sinin neden düşük olduğunu az çok tahmin edebiliyorum. Görüntü, kostümler güzeldi. Vegas da harika yansıtılmıştı. Filmde görüntü dışında kaliteli bir şey yok. Eğer zombi filmi izlemek istiyorsanız Train To Busan (Zombi Ekspresi) izleyin.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Burak - 5 ay önce
    Dünyanın en boş filmi, bir de iki saat. Beğenenler nesini beğeniyor anlamıyorum. Aksiyon sahnesi asla bitmeyen şarjörlerle taramaktan ibaret. Bir de bu filmi beğenenler de cabası. Ayrıca buna IMDB'de 6 puan vermek neyin kafasıdır direkt 0 bu film. Boşuna vaktinizi harcamayın, son yıllarda izlediğim en aptalca film. Ne bir amaç ne bir mesaj filmde hiçbir şey yok. Bomboş çöp bir film, Zack Snyder karşımda olsa tek yumrukta Allah'ına kavuştururum sırf iki saatimi çaldığı için.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • joshua - 5 ay önce
    tipik bir demokrat amerikan filmi... Geyler, siyahiler, göçmen hakları ve ağır makineliler ile operasyon yapan çıt kırıldım kadınlar... Filmde bu bariz politik etkiyi ilk dakikalarda anlayabildim. malesef saçma.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • fatih - 5 ay önce
    O kadar film izledim, kötü denilen filmleri dahi ama hayatımda bu kadar leş bir film görmedim 1980 yapımı filmler daha güzel

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Dante V - 5 ay önce
    Hayatimda İzllediğim En Boktan Zombi Filimiydi...

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • pek böyle tarz filmleri sevmem ama nadiren izliyorum Resident Evil ve dünya savaşı z den sonra izledim güzel bir film daha ama gerçekden çok uzun 2 saat 20 dakka tek başınıza izlerseniz sıkılabilirsiz 2 3 arkadaşınızla izlerseniz daha keyifli bir hale gelir 10 5 veya 6 normal puanı

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Romanya - 5 ay önce
    Harika bir film devam etmesi dileğiyle

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Nikomedias1984 - 5 ay önce
    Zack snyder sen bu tarz film yapma adalet birliği gibi bir filmle zirvedeyken bununla çakıldın bana göre... güzel başlayıp sonradan acayip derecede bozmuşsun.. iyiki sinemalar açık değilmiş yoksa vereceğim paraya cidden yazık olurdu

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Mutlu Agah - 5 ay önce
    Haftada 4.5 film izleyen biri olarak izlenilmeli Kesinlikle olumsuz hiçbir yoruma inanmayın pişman olursunuz mutlaka izleyin mutlaka olumsuz yorum yapanların hepsi çöp

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Serdar - 5 ay önce
    Zacky Abimiz Artık Son 2 Filminin Kötü Olduğunu Kanıtladı

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Ahmet - 5 ay önce
    Girişteki intro vasat. Son zamanlarda izlediğim filmler arasında eh işte denebilecek bir film. Kesinlikle zaman kaybı değil.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • You*reDead - 5 ay önce
    Nükleer bombanın tam düştüğü yerde bi kasadan canlı çıkıyorsun sonra haberlerde tüm şehrin yerle bir olduğu söyleniyor ama sen yakınalrda bi yerleşim yerinde araç bulup şehre gidiyorsun orda bi uçak satın alıp başka bi şehre veya ülkete giderken ısırıldığını anlıyorsun sem hariç diğer kişiler ısırıldıktan 1-2 dk içinde dönüştürken sen 1 gün sonra dönüşmeye başlıyorsun basit bi örnek bu filmin hepsi baştan aşağı saçma sapan mantık dışı hareketlerle hatalarla dolu 2 saatimi boşa harcadım teşekkür ederim

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Baris65 - 5 ay önce
    Bu film için ne gerilim filmi denir ne de komedi, ikisinin arasında bir şey çok güzel iki zombi filmi var World War Z ve Zombiland ikisi de başka tarzda ama ikisinin de tadına çok güzel varıyorsun bu ise mantık hatalarıyla, saçmalığıyla ve uzunluğuyla insanın canını sıkan bir yapım olmuş ve şunu da söylemek istiyorum bir filmde vahşetin bu kadar kamera önünde olmasına karşıyım çünkü hiçbir yapımda kan gerçekçi durmuyor bir insanın kafasının parçalanması bunu gerçekmiş gibi gösterelim isteği sayesinde gerçeklikten iyice uzaklaşıyor. Filme puanım 5.9/10

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Kolay kolay hiçbir filme bok gibi demem ama bu gerçekten bok gibiydi. Hikayenin zaten hiçbir orijinal yanı yok. Sİnematografisi iyi diyen de hayatında hiç sinematografisi gerçekten güzel olan film izlememiştir. Oyunculuklar gülünçtü, Snyder'ın muhtemelen yazarken dram hissettirmeyi beklediği kısımlar vasat ve klişeydi. Zombi ve alıkoyulan sevgilisi fikrini de zaten yıllar önce I am Legend filminde izlemiştik. Hikaye bütünlüğü sıfır, mantık hataları gırla, aptalca bakışma sahneleri baygınlık geçirtecek kadar fazla. Zack Snyder keşke artık elini eteğini çekse şu sektörden.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Liljos - 5 ay önce
    Film herkesin linç ettiği kadar kötü değildi kesinlikle. Büyük hakkı yendi bence. Gerçekten de bir çok mantık hatası olsa da, "bunu ne diye böyle yaptınız ki şimdi birader" dediğim yerler olsa da sürükleyiciliği, sinematografisi, görsel efektler, kavga sahneleri vs. çok üst düzeyde. Oyuncu performansları da vasat fakat Dave Bautista'nın performansı baya iyi. Büyük umutlarla izleyenin mantık hataları silsilesinden hayal kırıklığına uğrayacağı, çerezlik izleyenin eve mutlu döneceği bir film.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • yavuzyagiz - 5 ay önce
    Kate'in hikaye'ye gökten zembille inmesi, ekibin toplanmasında youtuberlardan yararlanılması, zombilerin kendi aralarında badi badiler ve alfa zombiler olarak ayrılması, zombinin hamile kalması, bedeninden ayrılan zombi kafasının yaşamını sürdürebilmesi, 15. kattan düşünce karpuz gibi dağılması, menapoz teyze marienne'in çatıda motoru patlayan helikopteri alet edevatsız 80 dakika içinde tamir etmesi, dahası motorun tekrar patlayıp yine havalanması, Scot'un marienne'nin onları bırakıp kaçtığını söyledikten sonra, helikopterin 17 saniye sonra belirmesi ki bilader çim biçme makinesi olsa sesini yine duyardın, skorski bu boru mu, he bir de salonda kafasına sıktıkları zombinin aslında terminatör olması, gözünden mavi ışık çıktı bildiğiniz, kırmızı olsa bildiğiniz T800, gibi gibi...
    Evet bazı saçma unsurlar, senaryo çok kurcalanmış, biraz 28 serisi, biraz, zombi şafağı, arada ararsan dünyalar savaşı z bile bulursun.
    Renkleri aksiyon filminden ara ara romantik komediye dönmüş, bazen düğün hikayesi tonları var, onu neden öyle yaptı ben de anlamadım.
    Sonu deseniz zaten efsane felaket, baktık olmadı böyle yapalım demişler muhtemelen.
    Ama en nihayetinde kendini izletti mi?
    İzletti.
    Dc Comics evrenindeki filmleri beklemeyin Zack'ten bu sefer, daha ziyade parliment cinema club'ın pazar klasikleri gibi düşünün derim, sanki televizyon için çekilmiş gibi, ya da bildiğiniz netflix filmi.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Semih - 5 ay önce
    Uzun uzun anlatmaya gerek yok kötü demek kötü olan filmlere hakaret olur berbat ötesi bir film olmuş. 2 saat bunu izleyeceğinize boş duvara bakıp kendi kendinize konuşun size daha çok zevk verir

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Yunus Çalt - 5 ay önce
    Zack abimize teşekkür ediyorum, çok kötü bir yönetmen olduğunu tescilledi. Umarım bundan sonra seni ve senin gibileri büyük bütçeli yapımlarda görmeyiz.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • zack snyder gibi adını duyurmuş bir yönetmen için kara leke oluşturacak bir yapım. filmde birden fazla mantık hatası var
    bunların bir kaçına değinecek olursak
    1 ilk zombilerin aralarından geçerken kızı tuzağa düşüren adamın gereksiz kini ve kızın inatla yaşama
    tutunma çabasının belli bir yere kadar ilerletmesi ancak arkadaşlarının önünde çok saçma ölümü
    2 zombilerinde cinsel işlevinin tam anlamı ile yerine getirebilmesi( enteresan olurdu doğrusu(birçok kişi fantazi uğruna gerçek hayatta para dökerdi kesin))
    3 zombi kraliçenin başının koparıldığında vücudunu ölü görüyoruz ancak ilerleyen sahnelerde ilginç bir şekilde kafasını canlı
    4 nükleer bombadan hemen sonra gelen yardım helikopteri
    bu böyle sürer gider. herşeye rağmen fantastik bir film sonuçta görsel olarak birşeyler sunmuş olsa dahi kurgu kötüydü.
    durum böyleyken bir söz ile bitireyim "hem güzel hemde zeki olması beklenmez ;)"

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Koray - 5 ay önce
    Zack dan yine zaman kaybı bir film. imdb 6.2 değil 2.6 olmalı puanı.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • DeathRow - 5 ay önce
    Klasik Zack Snyder filmi işte. Size hiçbir şey katmaz bomboş bir film.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • fsisman - 5 ay önce
    Filmi beğenen hayatı boyunca iyi bir film izlememiştir yada kendisine iki buçuk saatinin boşuna olmadığını kanıtlamaya çalışıyordur. Üzgünüm dostlar

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Eye4Life - 5 ay önce
    Film birkaç mantık hatalarıyla beraber nefret edilecek kadar kötü bir film değil izlenir yani

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Emre 11 - 5 ay önce
    '' Dawn of the Dead '' filmindeki performası bulamadım Zack reis biraz Zombilere acımış.....izlenir

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Şenel BAKAR - 5 ay önce
    İzlediğim en kötü filmlerden biri. Çok zorluyorum ama 3 üzerinde puan çıkmıyor

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • film imdb de hak ettiği puanı alamamış en az 7,1-7,3 hak eden bu film için iyi seyirler dilerim sonlara doğru keşke sonu farklı bağlansaymış düşüncesini barındıran film bitişinde kurgunun güzel bağlanıldığını we dewam filminin pek gelmeyeceğini de belirtiyor

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Farqartua - 5 ay önce
    Bu tür filmlerden sonra aslan kral izlemek zorunda kalıyoruz.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Mto - 5 ay önce
    Film baştan sona mantık hataları ile dolu. "Filmde mantık olur mu?" demeyin. Olur. Tutarlı olur.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Chokei - 5 ay önce
    jack snyderin filmleri harbiden kötü oluyormuş. En azından mantık açısından. Yani diğeleri ısırıldığında zombiye dönüşmesi bir kaç dakika sürerken en sondaki adamın niye çok uzun sürdü? O acıyı daha sonra nasıl fark etmedi? Nükleer bombanın radyoaktif kalıntılarından nasıl etkilenmedi? Bina üstüne yıkılmış olmasına rağmen doğru çıkısı üzerinde hiç moloz olmadan nasıl buldu? Madem alfa zombi beta zombinin vücudunu bulunca kıyamet koparacağını biliyordunuz neden vücudunu götürüp saklamadınız? İçeri girince çıkışları çivilemek için plan yaptınız da neden çivilemek yerine oturup tv izlediniz? O 3 kadının içeri gireceğini biliyordun niye gidip onları içeri sokanla hemen konuşmadın? İçeri girdiklerinde öleceklerini de biliyordun niye onları aramaya çalıştın? İnanılmaz senarist tembellikleriyle dolu bir film. Zaman geçsin diye oturup izlerken beynini bir kenara koymayı unutmayın....

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • CrixsusREİS - 5 ay önce
    Ben özellikle böyle fantastik filmlerde mantık aramam ancak Kate bu kadar aptal bir karakter olamaz ya. Filmde mantık hataları falan var demişsiniz . Açıkcası bir çok hata var ama bu birZombi filmi ne bekliyorsunuz. İzlenilebilir ama daha iyi film de bulunabilir . Sırf Kate karakteri için bu filmi izlemezdim .

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Turan - 5 ay önce
    Zack Snyder daha bir saçmalığa imza attı diyebiliriz. Bir sürü mantık hatalarıyla, saçma sapan uzun sahnelerle, klişe takım üyeleriyle, gereksiz diyaloglarla filmi 2 buçuk saate çıkarmayı başarmışlar. Bir biriyle çelişen bir sürü sahneler var. Filmin başında kız, ''gölgeye geçmeyi akıl edememişler çünkü onlar birer ölü'' diyor fakat devamında ne görüyoruz? Kabile olan zombi sürüleri, metal kask takmak, at sürmek, asansör kullanmak, sevmek, üremek. Tam bir saçmalık. Abicim bir zombi nasıl hamile kalabilir ? Kız, arkadaşını kurtaracak diye her kesi göte getiriyor, fakat helikopter düştükten sonra o arkadaşının kurtulduğunu yoksa öldüğünü bilemiyoruz çünkü göstermiyorlar. Kız babasının yanından ayrılmasa büyük ihtimal kahramanlarımızın yarısı hayatta kalırdı. Ha bide şu sondaki siyahi abimizin olayına değinmek istiyorum, adam kasanın içinde kilitli kalıyor, fakat patlamadan sağ çıkıyor. Hadi anladık kasa dayanıklı falan ama o aşırı sıcakta adamın aynı tencerenin içindeymiş gibi pişmesi gerekirdi. Çok saçma bir son ve tamamen zaman kaybı. İzlemeyin, izlettirmeyin.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • eerol - 5 ay önce
    Harika bir film olmuş , asla zaman kaybı değil , 11 sene The Walking Dead izleyen biri olarak zaten zombi filmlerinde mantık aranmaz , baştan sona sürükleyici , farklı yanları olan , keyifle izleyeceğiniz bir film olmuş. 8/10

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • sertaç Yaşar - 5 ay önce
    Dostlar Muazzam Bir Film O Bu Şu Demeden İzleyiniz

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • emregonullu - 5 ay önce
    Film güzedli fakat, sonunu iyi bağlayamamışlar..Sonu daha iyi bitebilirdi.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Alper - 5 ay önce
    Zack snyder a yakıştıramadım..

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • ophi - 5 ay önce
    Film gerçekten güzeldi bence. İlk başta klişe şeyler bekledim ama öyle çıkmadı. Klasik alışılmış salgın filmlerinden değil.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Zaıriel - 5 ay önce
    Her zombi filmini izleyebilen bir kafa yapınız varsa izleyebilirsiniz ancak daha anlamlı ve iyi film arıyorsanız bu film zaman kaybı olur

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • dr207 - 5 ay önce
    Bence film güzel. Yani zombi/salgın filmleri genelde aynı kalıplar üzerine oluyor. O yüzden tahmin edilebilecek şeyler tabi ki var ama değişik konular da var. Özellikle yeni güncellenmiş zombi arkadaşlarımız renk katmıştı. Sayın kaplan beyefendi gerçekten muazzamdı. Ve sondaki 'zombie' :').
    Eğer vakit geçirmelik bir şey arıyorsanız bence izlenebilir. Ben beğendim.
    (Biraz +18 aileyle izlemek isteyenlere duyrulur)

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • ismail0x - 5 ay önce
    agalar film güzel aksiyon filan iyi değişik bi zombi filmi olmuş senaryo yer yer vasat olabiliyor bazen anlamsızlaşıyo ama çok irdelemeden izlenirse güzel film filmin sonundan anlaşılıyor ikinci film gelecek

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • kadir - 5 ay önce
    çöp 2/10
    gidip ww2 izleyin eğer izlediyseniz tekrardan izleyin zombi temalı izlediğime en kötü film hadi zombi filmi yapalım diye yapmışlar

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • rcdzgn - 5 ay önce
    Zombi filmi sevenler için iyi olabilir ama ben çok sevmedim.

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Amar - 5 ay önce
    Çok güzel bir film izleyin muazzam

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

Ayarlarım
Profil resmini düzenle
Sil
Yükle
Şifreni Güncelle
Kaydet



Çıkış Yap